Az X - Faktorba énekes-zenészként válogatták be és végül gitártörő botrányhős lett belője, miután Tóth Gabit is keményen kiosztotta, aki többek között ezért is kapja nem kevés gázsiját. A látványos jelenteket a tv csatorna külön csokorba szedte és a délutáni porcukros műsorsávban le is adták, így a szilikonagyú celebnők és a jólfésült répafiúk mellett lehetett rajta csámcsogni. A balhéban a producerek még láttak további lehetőséget, így a Felvidékre is elvitték a gitártörőt, aki fellépett Szikora Robi gidás műsora előtt étvágygerjesztőként. Persze Horrorka itt is hozta a formáját és előadott egy „hazai üvöltőst” a határ túloldalára szakadt honfitársainknak, akik erre a gyomorkeserűre nem számítottak, de a botrányos képsor ismét jó volt a koraesti csámcsogóba, mint „xfaktoros búcsúfia”.
Szóval így teltek alkotónk napjai a nyári faktoros műsor óta. Rendesen foglakozott vele a tv, a Kiskegyedbe is bekerült, de nem úgy, mint a lányos anyák álma...
Kár lett volna az amúgy is használt és kontakthibás klaviatúrát koptatnom, ha nem ismerném személyesen a Mestert kortárs galériák megnyitójáról. László nem csak botrányhős, aki celebek közé keveredett, és majdnem megették a digitális disznók, hanem az egyébként festőművész-rajztanár és metálzenész, komoly kiállítói és művészi múlttal rendelkezik. Októberben nyílt volna új kiállítása a Nagykörút egyik kultikus helyén az Örökmozgóban. A megnyitót olyan zenészek celebrálták volna, mint Delhusa Dzsoni Emerton díjas könnyűzenész, Németh Lojzi a legendás Bikini együttes vezetője és Kelempájsz Zénó a Tormentor zenésze. Már ez a három dudás is jó műsorszám egy csárdában, nem beszélve a gitáros-énekes performanszról és a képek élményéről a falon. Sajnos ezekről lemaradtunk, mert a művész a szervezők agyműködésében potenciális elefánttá vált a nemlétező porcelánboltban.
A kiállítás elmaradt, mi meg lemaradtunk egy vizuális élményről. Pedig a bulvár is milyen jót tudott volna csámcsogni…
Jó lett volna látni az új képeket, melyek között van nukleáris realista és polgárpukkasztó egyaránt. A Mester definíciójában a nukleáris realizmus a fotórealizmus és a szürrealizmus ötvözete. ahol borotvaéles, ultrakontrasztos, hideg-rideg épület- és utcaképek láthatóak, emberek nélkül, ugyanis képein a bioszféra likvidálódott a biológiai hadviselés következtében. Az alkotások között van 18+os is, ami nem a nemzeti dohányboltokra utal, hanem a minket körülvevő világ és a digitális diktatúra visszatükröződésére az alkotó mindennapi gondjaiban és ebből fakadó gondolataiban.
Egy meg sem nyitott kiállításról talán túlzás volt ennyit írni, így inkább javaslom a Kedves Olvasónak, hogy látogasson el a Mester félkész, összelapátolt honlapjára, hogy a kiállítás megtekintése helyett az ott lévő linkeken szörnyülködjön inkább. Ha valakinek ezek után sem megy el a kedve, akkor kérjük jelezzen vissza és díszvendégül látjuk a következő kiállításon, melynek helye és időpontja még bizonytalan...
Galériák jelentkezését is szívesen várjuk!!!